2016. július 2.

7.fejezet ~ Nincs menekvés

A végét elvetemült gondolataim ihlették! Gondolataim nagy részét a Simlis spinék című sorozat ködösítette el :)

A megjegyzés hallatán alsó ajkamba haraptam, Zayn pedig az égnek emelte tekintetét s megrázta a fejét.
- Scar, fogd vissza magad! Kérlek - jött oda hozzám a fekete szépfiú, majd egy csókot lehelt a szám sarkába. A lány fülig érő vigyorral figyelt minket. Kezdett frusztrálni a jelenléte. - Sandy, ő itt az én bájos asszisztensem, aki már-már a jobb kezem, Scarlett. Kitűnően vezeti a szórakozóhelyeim ügyes-bajos dolgait és csapnivaló pultos, amikor azt a helyzet kívánja.
- Alig vártam már, hogy végre megismerjelek. Valahogy éreztem, hogy ez a találkozás hamarosan el fog jönni - ölelt magához jó szorosan és megajándékozott egy arcra puszival. Meglepetten elmosolyodtam. Mi mást tehettem volna? - Nem akarok zavarni, csak egy-két dolgot kellene Zayn-nel megbeszélnünk. Pár perc az egész, tényleg.
- Csak nyugodtan, én már végeztem - raktam a mosogatógépbe a tányérom és a villám, majd rájuk mosolyogtam s elindultam a lépcső irányába, de a milliárdos elkapta a kezem és az ölébe ültetett. Fejét a vállamra fektette, ujjait pedig összekulcsolta a hasamon. Amíg Scarlett a táskájában kutakodott, odahajoltam Zayn füléhez. - Nem akarok zavarni. Miért nem mehetek fel a szobába?
- Szeretném, ha itt maradnál velem - harapott a fülcimpámba, amitől halkan felnyögtem. - Semmilyen titkos dologról nincs szó, amiről nem hallhatnál.
Igaza volt. Scarlett megmutatta főnökének a War Zone bevételi statisztikáit, illetve felvetett néhány ötletet, min kellene változtatni a közeljövőben. Átbeszélték a könyvelést és összeírtak egy rendelést. Zayn rendkívül meg volt elégedve az új szórakozóhellyel. Büszkeséggel töltötte el, hogy a War Zone ilyen felkapott.
- Köszönöm, hogy szakítottál rám időt - hálálkodott Scar, majd megölelték egymást. Mielőtt kinyitotta az ajtót, felém fordult. - Nagyon örültem a találkozásnak, Sandy. Remélem, este is összefutunk még. A barátnőm már szívesen megismerne.
- Talán holnap, ma ugyanis színházba megyünk - jelentette ki Zayn, én pedig felvont szemöldökkel feléje fordítottam a fejem. Örülök, hogy mindig az utolsó pillanatban értesülök mindenről. Legalább valamiben hasonlítanak Emily-vel. Miután Scarlett elhagyta a lakást, a milliárdos nekilátott kései ebédjének. Hajammal szórakozva felültem a konyhapultra s onnan figyeltem a férfit. - Annyit elárulsz, mit fogunk megnézni?
- Fogalmam sincs, a sofőröm intézte a jegyeket - rántotta meg a vállát. Megforgattam a szemem. Mit is várhattam volna?

***

Emily volt a segítségemre ruhaválasztás terén. Legjobb barátnőm gyakran jár a szüleivel színházba, így pontosan tisztában volt azzal, miben illik megjelenni. 
- Lélegzetelállító leszel, én mondom - kortyolt bele kávéjába Em, majd beleharapott a sütijébe. Hümmögve kémlelni kezdte az arcom. Összevontam a szemöldököm. - Más vagy, San. Ki vagy virulva, totálisan fel vagy töltődve. Megvan a kémia köztetek, igaz?
- Ennyire látszik? - motyogtam elpirulva. Emily vigyorogva bólogatott, mint az autókban található bólogatós kutya. Szédelegve felsóhajtottam. - Sosem éreztem még ilyet, tudod? 
- Örülök neked, de azért vigyázz. Oké? - törölte meg a száját barátnőm, amikor végzett a rendelése elpusztításával. Biccentettem. - Nézelődjünk még, vagy inkább készülődsz az estére?
- A második opciót választanám - tettem a kávém árát az asztalra, aztán a szatyrokkal a kezemben elindulunk a parkolóházba. 
Miután Em elfuvarozott a Malik-lakig, nekiláttam a készülődésnek. A fürdéssel nem vesződtem, mert a plazázás előtt megejtettem egy gyors zuhanyt. Kifestettem a körmeim, megcsináltam a hajam és a sminkem, végezetül pedig belebújtam a fekete, testhez simuló ruhacsodába. Nem volt rossz, amit a tükörben láttam. Sőt.
- Lepasszolom a jegyeket a sofőrömnek. A neje állandóan nyaggatja, hogy mindig csak otthon ülnek és nem járnak sehova - vont a karjaiba Zayn, majd ostrom alá vette a nyakamat. Apró csókokkal hintette be bőrömet s benyúlt a ruhám alá. Ujjai a harisnyám szegélyén táncoltak. - Ugye tudod, hogy nehéz lesz megfékezni a vágyaimat az előadás alatt?
- Tisztában vagyok vele - nyomtam egy puszit az arcára és arrébb araszoltam a férfitól, hogy alaposan végigmérhessem. Elállt a szavam. Tekintetem akaratlanul is dudorodó nadrágján időzött. - Ez a nadrág kellően kihangsúlyozza az idomaid. Nem gondolod?
- Talán nem tetszik? - duruzsolta, miközben a fenekembe markolva magához rántott. Ajkaink azonnal találkoztak. Ujjaimat az ingébe akasztottam, így vontam közelebb magamat a milliárdoshoz. Nyelve tüzes táncot járt az enyémmel. Mielőtt belemelegedtünk volna a csókba, Zayn elhúzódott s egy puszit lehelt a szám sarkába. - Indulnunk kell.

***

Guys & Dolls
Egyszerűen lenyűgözött az előadás. Az igazat megvallva sosem rajongtam a musicalekért, de ez elnyerte a tetszésemet. Talán a hangulata és a szereplők miatt. Zayn kis híján elaludt mellettem, még a rövid burlesque sem keltette fel az érdeklődését.
- Várj meg itt, mindjárt jövök - nyomtam a kezébe a blézerem és a táskám, majd eltűntem a nőrengetegben, akik mind a mosdóba jutásra várakoztak. Közel negyed óra múlva szabaddá vált számomra is egy fülke. Amint végeztem, az egyik üres mosdókagylóhoz léptem s megmostam a kezem. A szívemhez kaptam, amikor megláttam a tükörben egy csapzott külsejű és igencsak alkoholtól bűzlő Scarlett-t. Megráztam a fejem, hátha csak a képzeletem játszik velem, de sajnos nem így volt. Hogy engedhették be az épületbe? Zavartan pislogva szembefordultam a lánnyal. - Te mit keresel itt?
Válasz helyett a kagylóperemhez nyomott, ujjait a tarkómra simította és megcsókolt. Minden erejét belesűrítve próbálta elérni, hogy viszonozzam alkoholban úszó, kétségbeesett csókját.
- Hagyd abba, Scarlett! Mégis mi a fene ütött beléd? - löktem el magamtól a lányt, aki majdnem a földön találta magát. Ködös tekintettel kapott a kezem után, ezáltal nem esett el. Leráztam magamról a kezét, majd némi epés szájízzel és az ajtót feltépve elhagytam a mosdót. Zayn csodálkozott feldúlt viselkedésemen. Blézeremet a hátamra terítve fúrtam fejemet a mellkasába. Alig tudtam egy értelmes mondatot kinyögni, csupán csak susogtam. Nagyon halkan. - Menjünk innen, kérlek!

Sziasztok!
Döglődöm a melegben, pedig a ventilátor is megy... Ennyit rólam és a szenvedésemről :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 4 kommentárt - Lily Clark, BezTina, RS és BellaLili ♥ - és az 5 pipát ♥! Örülnék, ha többen kifejtenétek a véleményeteket :) A fejezet megtekintéseinek számából ítélve nemcsak 4-n vagy 5-n olvassátok a bejegyzéseket :) Tudom, nehéz szavakba önteni a negatívumokat, jobb esetbe a pozitívumokat :) Egy írónak - mint ahogyan azt sokan tudjátok - rengeteget jelent az olvasói véleménye :) Így kérlek titeket, hogy írjatok - és pipáljatok - bátran! :) Előre is köszönöm ♥! További szép estét és jó hétvégét, hetet kívánok ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

3 megjegyzés:

  1. Kedves Macy!
    Már nagyon rég óta olvasom a blogjaidat és az összeset imádtam, mint ahogy ezt is:)Nekem is van egy blogom és nagyon sokat inspirálsz az írásaiddal:)Nagyon jó lett ez a rész is már várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Macy!
    Nagyon tetszett ez a rész is!
    Huh. szép kis második találkozás volt ez Scar-al...
    Kíváncsi vagyok Zayn, hogy reagálja le Sandy feldúltságát....
    Próbál - e - erőltetetten- kérdezősködni...
    Vagy ismét- mint pl. a szilánkoknál...gyengéd lesz...
    és vár egy kicsit.... majd mikor úgy látja, hogy viszonylag alkalmas kérdezősködni óvatosan rákérdez...
    És ha már mondjuk tud róla...vajon meglepi?...hisz lehet, hogy Ő tud arról, hogy Scar a saját neméhez vonzódik..., - vagy esetleg bisex---, mondjuk, ha ezen nem is lepődik meg azon biztosan, hogy bepróbálkozott a barátnőjénél....

    Nagyon kíváncsi vagyok a következő részekre! :)

    Köszönöm szépen, hogy ezt a részt is olvashattam!
    További szép napot illetve előre is szép hetet!

    Szia

    VálaszTörlés
  3. Kedves Marcy !
    Nagyon tetszik az egész történet és maga ahogy kivetited az elképzeléseidet, így igazán élethüvé válik az esemény.
    Másrészt neked is további kellemes vakációt és sok sikert a további, ilyen remek írásokhoz!
    Puszi :* <3

    VálaszTörlés